charlotte~japp

Nu är det vår hörni!
Det är så mycket roligare att kliva upp på morgonen när det är ljust ute. Idag red jag, det var väl på tiden. Hade inte ridit på tre dagar.. Jag upptäckte när jag borstade honom att han har lyckats få ett sår på insidan vänster framben, han har säkert lyckats riva sig med broddarna. Igen. Inte roligt:( Det var dock ganska fint, läkningen var påbörjad, han var inte varm och inte svullen så jag red en liten sväng ändå. Han var fin idag igen, jag hade inte världens bästa fokus men han gjorde sitt jobb så jag är nöjd med honom! Fina häst. 

bild från november (och jag som trodde november var en vintermånad?)


Imorgon far jag till Arvid efter skolan, kommer hem med 5.20 bussen och sen så får vi se om jag rider något när jag kommit hem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0