charlotte~lista

Snodde en lista från Emma och Moas blogg där det är lite fakta om hästen, men den är så lång så jag delar upp den i några delar och tar en bit av listan i några dagar framöver!:)




Vad heter hästen? Baltazár

Tycker du den har ett fint namn eller vill du att den ska heta något annat? baltazar låter väl lite barnsligt just för att det är en seriegubbe men jag tycker det har blivit finare med tiden.

Vad kallar du hästen? ni vet kärt barn har många namn? jag kallar honom balte och dom flesta kallar honom nog det men annars är det väl balle och balto (fast det är bara joel som säger balto)

Vad kallar andra hästen? baltazar eller balte, fast några säger balle haha

Hur gammal är den? han fyller 9:)

Vilket år/månad/dag föddes den? 11 april 2003 om jag inte minns helt fel

Vilken färg har den? svart, men han är lite brun under magen och på mulen

Har den några tecken? stjärna och snopp

Hur hög i mankhöjden? 155 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0