charlotte~listan del 3

Har den haft föl? nej, han är valack haha
När fick den den/dem?

Är hästen bra på dressyr med rätt ryttare?
Ja det tror jag, han gör rätt när ryttaren gör rätt.
Hur är den i skritten? oftast är han pigg i steget men det finns ju såklart dagar då han inte alls vill gå
Hur är den i traven? fin, älskar hans trav!
Hur är den i galoppen? han har härlig galopp:]
Kan den skänkelvikningar? japp
Kan den öppna/sluta? ja
Kan den galoppombyten? jag tror att han kan det men jag har inte ens provat det än!
Ställer den alla ben brevid varandra och håller formen i halterna? om jag är tydlig med hjälperna så gör han förmodligen så:)
Är hästen pigg?
oftast
Är hästen trög? ibland
Är hästen stark? haha ja han är ju en häst;););)
Är hästen het? nej
Bockar den? haha nja det gör han väl inte
Har du bockat med den? haha ja
Stegrar den? nej
Har du stegrat med den? nej
Sparkar den bakut? haha jo det händer någon gång då och då
Har du sparkat bakut med den? ja
Skenar den ofta med dig/andra? nej
Har du skenat på den? nej
Är den tittig? nej inte alls:)
Har du badat tillsammans med den?
ja, han älskar det!
Har ni hoppat tillsammans? ja, det är riktigt roligt att hoppa med balte:D
Har ni galopperat på en äng tillsammans? ja<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0