charlotte~love you

"jag ville bara berätta en väldigt rolig grej!
ni som läser våran blogg läste förmodligen inlägget där jag berättade att jag provridit lite olika hästar.
bland annat baltazar. Han är ett ungerskt halvblod född 03, som jag fastnade för och nu om 5 dagar så tar vi en resa till upp till stensele där han bor så att jag ska kunna rida ut på honom och känna på honom lite igen,
sen direkt därifrån så far vi alla till Lycksele där han ska besiktas och ifall han går igenom besiktningen bra så tar vi hem honom till Innersjö samma dag!"
Såhär skrev jag 4 dagar innan vi provred honom för andra gången, besiktade och tog med oss världens bästa häst hem till Innersjö. Tiden har gått så otroligt fort och vi har redan kommit en bit på vägen även fast vi har mycket kvar att jobba på. Baltazar gör mig lycklig varje dag, från att jag kliver upp fram tills att jag går och lägger mig på kvällarna. Han är min bästa vän och jag älskar honom!





V ä r l d e n s  b ä s t a♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0