charlotte~sportloooov

Hej alla goa och glada, kan ju informera er alla om att det är sportlov nu!
Mycket roligt har hunnit hända idag, signe spillde kaffe i hela sitt kök så deras vita väggar blev gulrandiga, jag har en otrolig träningsverk i benen så jag har säkert sett ut som en pingvin när jag gått omkring i skolan hela dagen och så gjorde jag en touch down på snörugbyn idag!

Igår när jag mockade så fastnade nökkvi med grimman i handtaget på skottkärran så han tippade den och all skit for ut.. fick trassla ut honom och sen göra om allting. Tack för den nökkvi!

Imorgon blir det att rida på dagen och förhoppningsvis vara med kompisar på kvällen, vill nån komma och fota kanske?:D

sötnosen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0