charlotte~strandgården & sörgården

Har varit på moppekurs idag igen, sedan var jag på stan i kanske en-två timmar med julia innan jag blev upp-plockad av min mamma. Hästarna får faktiskt ta och stå idag igen, känner mig inte alls taggad på att rida ut i den här blåsten! Imorgon ska jag iallafall försöka att ta mig ut på Balte eftersom det blir dressyrträning nu på lördag! 
Skulle ni vilja ha film då? tror ni vill det;)
Ikväll ska jag fara och kika på ett ridhus i en by som heter Strand, vet inte än hur jag ska göra med anläggningskort så det blir spännande att se hur det ser ut där! Kommer nog plocka upp repgrimman/grimskaftet som mamma vann på Sörgården ikväll också:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0