charlotte~varit hos amanda!


(ni får nöja er med en halvful bild haha)

Nu är jag tillbaka hemma efter en dag hos Amanda!

För det första så gick lastningen både dit och hem så himla bra, han går in direkt!
När vi kom dit så ställde vi honom i en box och Amanda hämtade Prinsessa, sen borstade vi dom fina (amanda använde en hårtork på sessan..) och lyssnade på musik. 
Hennes mamma tog lite bilder på oss när vi gick ut också, så kanske om Amanda orkar ladda in dom på datorn att ni får se dom sen!

Vi red upp på Hössjö berget och Balte var pigg så det räckte idag.. Vi hade en galoppera fort tävling och en galoppera sakta tävling och vi vann båda för min häst är bäst! Lite väl taggad blev han på hemvägen och kickade lite då och då men jag kan inte klandra honom, har ridit snålt den här veckan. 

Det var iallafall roligt som vanligt och jag längtar tills det är sommar för då ska vi rida mycket tillsammans och ha jätteroligt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0