charlotte~virrig

Well well, det står lite still i huvudet nu. Har ingenting att berätta förutom att hästarna vilade idag på grund av lathet från min sida. Men jag kan berätta att det äntligen är helg igen och vi har lekt tagen i skolan hela dagen med herman, joel, julia och emil. Nils var också med ett tag, men han tog det inte så seriöst så vi bannlyste honom från leken! Haha, nej men nog med dumheter nu!

Imorgon kommer Amanda plocka upp mig runt 11 och då drar vi till Umåker och tittar på lite islandshästtävlingar! Sen kommer hon nog också att sova hos mig om det blir som vi har tänkt. Så nu vet ni hur allting ligger till, ha en riktigt bra helg nu godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0