amanda~tävlat

Ja nu har vi varit iväg och tävlat för första gången! Det har varit riktigt kul:D Vi for redan igårkväll för att slippa kliva upp så tidigt idag. 
Sessan blev lite småtokig och väääldigt nyfiken på allt möjligt av att va på ett nytt ställe! Hon fick bland annat testa på att duscha, vilket gick bra tycker jag.
Idag skulle jag först starta V5, och det gick ganska bra, det var bara att hon hade gjort av med så mycket energi eftersom hon var så pigg innan, så då blev hon seg på slutet :( 
Sen var det T8, då blev hon också seg och stannade! Hon som alltid är så pigg, fast det är väl inte så konstigt med tanke på hur mycket nytt hon har fått sett och hur knäpp hon va, hihi
Hon gnäggade typ till allt och alla, sötan
Jag är iallafall nöjd med dagen och vill verkligen tävla mer! Fast då ska jag inte rida igång henne så länge, och så hoppas jag att hon är lite lugnare i stallet och så, inte gör av med all energi där utan göra det på banan :]


Kommentarer
Postat av: monkan

Men va duktig! Inte alla hästar som kan vinka ;)

2012-05-17 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0