charlotte~barbacka


For ut vid halv 9 ikväll barbacka. Ville verkligen rida idag av någon anledning!

Han var först helt omöjlig, han studsade som en idiot när jag tog tygeln och när jag drev med skänklarna så började han kicka och småstegra??? Jag blev skitless och började prata om att sälja honom för 100 kronor så dryg som han var men helt plötsligt bara hände det. Han började från ingenstans att jobba med bakbenen under sig och ryggen uppåt. Sådär fin som han var för en vecka sen! Jag fick nytt hopp och vi fick några fina travar, skrittade i form hela tiden och jag blev superglad. I mitten blev han lite jobbig igen men jag tog det lugnt och vi hittade tillbaka! 

Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0