charlotte~dagen

Haft en riktigt härlig dag ute hos hästarna!
Släppte Baltazar i en annan hage och lät han gå där i några timmar, han vart superlycklig:) godingen!
Jag tömde Nökkvis box och fyllde nytt spån så nu har han det jättemysigt där inne. Sen tog jag upp Nökkvi på gården och duschade honom, kommer faktiskt en liten film sen ikväll för skojs skull!
Jag mockade Baltazars box och fyllde lite nytt spån där också, fyllde höpåsar till ikväll och sen ryktade jag Baltazar så gott som det gick. Vi for ut i kanske 50 minuter och han var faktiskt fin idag! Hade förväntat mig en tokhäst då han stått i 2 dagar men för det mesta så gick han på bra!:)
Filmen kommer ikväll så håll ögonen öppna, nu ska jag avsluta inlägget med en favoritbild från idag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0