charlotte~japp


Har försökt att mocka lite i en hage idag men det gick inte så bra, blev jätteless så jag gav upp ganska fort haha.
Annars har jag ridit Baltazar idag och har busat lite med honom i hagen också, det var kul först men sen ville han bara äta.. 

Ridpasset idag gick inte så bra. Han var bara med huvudet upp i luften och började studsa när jag tog tygeln och försökte få någonting gjort. Men det blåste väldigt mycket och vi red på en väg som vi inte ridit på sen i höstas, i slutet gick det väl okej iallafall. Ska försöka få honom att jobba fram för skänkeln, får inte ge honom längre tyglar när han blir jobbig för då ser han det som belöning. Bättre att driva fram i galopp då istället antar jag! 
Skulle verkligen behöva galopparbeta honom på volt och trötta ut honom, det skulle göra gott. 

Nu ska jag strax ut och godnatta dom. Uppdaterar imorgon:)
Kommentarer
Postat av: Madde

Filmen kommer så fort jag har tid över! :)

2012-05-15 @ 18:04:46
URL: http://myfair.blogg.se/
Postat av: Madelene

Film kommer så fort jag har tid över :)

2012-05-15 @ 18:09:09
URL: http://myfair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0