charlotte~joggat

Idag bestämde jag mig för att fara ut och jogga, så istället för att rida tog jag med Baltazar ut på springturen!
Han var först lite dryg och stannade, försökte nafsa mig i armen och lite så men sen så gick det kanonbra och vi kunde vara ute och springa i kanske 20 min. Definitivt något som vi får göra om!

Mamma och jag har bestämt att Nökkvi ska börja få stå ute på dagarna nu. Han har stått på boxvila i 38 dygn och det är dags att han får komma ut och leva lite igen, även om det inte blir bättre med fången.
Avslutar med två mobilbilder från idag:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur är det med Nökkvi, blir han bättre?

2012-05-25 @ 23:19:59
URL: http://mellansvartback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0