charlotte~kulturnatta



Alla våra fina pållar!

Jag vill hemskt gärna göra om bloggen nu men jag är alldeles för trött, har inga idéer och dessutom behöver jag och Amanda fota lite nya bilder!
Skrev ju lite snabbt om dagens ridtur förut idag. Han var ju superduktig först men sen på hemvägen när Jago och Linnea galopperade lite i förväg så fick han frispel, som att nånting blockerar hjärnan och han bara studsar runt, bockar och till och med stegra sig? Gissa om min pållehäst har mycket energi nu.. oj oj.
Känner mig skyldig till det, har inte ridit så där jättemycket och när han står i hagen själv nu så gör han sig inte av med nån energi heller. Ska släppa ut honom i den andra hagen imorgon!
Det var ju kulturnatta ikväll dessutom! For dit vid 7 och gick runt med massvis av fina människor och vänner, lyssnade på många bra band och hade roligt. Har däremot tinnitus nu och jag blir orolig att mina öron är förstörda nu haha.
Ska sova strax, imorgon blir det upp vid 11 sen rida, mocka och lite annat pyssel. Ska hämta hö vid 2-3 tiden också:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0