charlotte~Nökkvi

suris♥

Ännu en tisdag avklarad, nästan iallafall. Började 11.40 idag så det var riktigt skönt, slutade dessutom 2 så hade bara 2 lektioner idag. Kan inte alla dagar vara så?

Idag var hovis förbi vid 12 och bara verkade Nökkvi när hon inte hann förra gången.. Hon tycker inte att han verkar så mycket bättre och det har jag också tyckt, att han borde vara bättre vid det här laget. Mamma och jag tog ut honom och kände på hans fötter osv. Han var varm på alla hovarna och han haltar ju men inte lika mycket som i början. Tyckte att jag kände pulsen i benen också vilket inte är bra..

Han ska få några dagar på sig, sen ska vi ta ut honom igen och göra likadant igen och sen antar jag att veterinären lär få komma hit och göra en koll. Vill inte ens tänka på vad som kan hända om han inte är bättre.
Älskade häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0