charlotte~nu!

Nu tar jag tag i mitt liv och i bloggen tänker jag!
Ska försöka äta lite nyttigre, röra på mig mer, rida oftare och vara duktigare på att fota/filma hästarna. Låter väl bra? 
Jag vill att Baltazar ska få större variation, kanske att vi kan komma oss iväg på någon dressyrträning och hoppträning snart, hoppa lite skogshinder, rida olika ridvägar nu då vägarna har tinat fram osv!

Kanske att Amanda kan fota mig och Balte i helgen? Vi skulle ju köra packmopparna till varann haha.. vi får se hur det blir med det! 

Nu har jag precis varit duktig och lagat middag till mig och min familj, nu ska jag gå och ta in Nökkvi som står ute och sen ska jag rida Baltazar:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0