charlotte~vänta, är det sommar nu?

Jaha, det var den torsdagen! Dagen gick ovanligt fort tycker jag. :)
Solen har lysit hela dagen, det har varit +20 grader ute (om inte mer) och på skolan hade vi vattenbrännboll, for en snabbis med mamma på stan efter det. Vi tittade på skor åt henne och for för att kolla min balklänning som håller på att sys in. Sen var det raka spåret hem och vid 6 tog jag mig ut för att rida!
Baltazar och jag for upp till Fidodalen i Gammdegersjö, supermysigt♥ Pratade med amanda i telefon hela tiden och hon var samtidigt ute på Sessan. Iallafall så var han rätt fin idag, det var kul att rida då han var på så himla gott humör! Öronen framåt hela tiden och pigg i steget:D
Nu ska jag välja lite kläder till imorgon och sen sova! Imorgon ska det bli +24 grader, sååå hääärligt!
Bjuder på en bild på min underbara klass från idag efter vattenbrännbollen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0