charlotte~världens bästa tokhäst



Två bilder på godingen idag!

Han hade inte nådigt med energi, precis som jag förväntade mig haha.. Han var superpigg och slängde på huvudet av lycka när vi for ut! När vi kom in i skogen så började jag jobba med honom och först ville han inte lyssna och ville bara springa, så jag lät honom trava på en bit på en väg som inte riktigt har tinat upp ännu och sen bytte jag väg till en som var upptinad, då satte vi igång på riktigt! Ställde honom och jobbade honom i form hela ridturen och fan vad bra det gick, så himla nöjd! Har verkligen fått kläm på det nu:D:D

Han kickade väääldigt många gånger i både traven och galopperna haha, det var lite jobbigt men samtidigt hade han massa energi som han inte visste vad han skulle göra med! Skrattade bara åt honom, min stora bebis!

Iallafall superdupernöjd med honom trots allt bus, det är inte hans fel att han fick stå så länge:(
Nån bara måste fota oss snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0