charlotte~är motiverad



Nu har jag tänkt komma igång.
Jag ska vara duktig med hästarna nu och jag hoppas på att få en ännu bättre relation med Baltazar, att vi ska komma oss iväg på så mycket hopp och dressyrträningar som går. Jag har inte varit särskilt noga med hur mycket hö dom får, man känner ju ett ungefär på vikten vad jag ger. Men nu ska jag skaffa mig en våg så att jag iallafall på natten när dom står åskilt vet hur mycket hö dom får. Jag tittar också efter en klippmaskin.. Vet att jag har uteboxar och inte varmstall, men jag skulle bara spårklippa honom så att vi kan träna i ridhus i vinter utan att han tuppar av efter en kvart. Skulle aldrig låta han frysa.. Vad tror ni? Skulle det funka? Kommer såklart att använda de täcken jag känner behövs. 

Idag var jag borta hela dagen men imorgon halv 12 är det dressyträning på SURF för Anna som gäller. Känns hur bra som helst nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag köpte en klippmaskin på Jula, kostar "bara" 1400 och funkar jättebra :) Vet många som är jättenöjda med den så det kanske är värt en investering.

Svar: Tack för tipset! Låter ju toppen!
Charlotte Nord

2012-11-18 @ 16:30:12
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0