charlotte~lång tur idag!



Nu börjar det dra ihop sig till Stockholm Horseshow! Är så otroligt taggad nu, att få fara iväg med mamma till stockholm att shoppa, äta gott, ha mysigt och såklart horseshow i globen!! Vi ska se barbackahoppningen, islandshästarna, kür och annan dressyr och avslutningen som innehåller alla möjliga saker, frieserhästar, fyrspann, stjärnornas hoppning och allt möjligt. Ska bli gryyymt!

Jag och Baltazar var ute i över en timme idag! Hade inte tänkt rida så långt idag egentligen men det vart så att jag tog på dressyrsadeln och for ut med helt fokus på ridningen. Han var fin men hade hacket och då ville han nästan lägga hela huvudets tyngd i mina händer och jobbade inte upp sig själv först. Det kom med tiden och i traven var han som en dröm! Synd att underlaget är så otroligt hårt och buckligt nu, blev ju mest bara skritt. 

Har iallafall gett dom mat nu och så går jag ut senare för att mocka och ta in dom och allt. Nu måste jag plugga inför ett svenskaprov jag har imorgon, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0