charlotte~barbacka

Tjenare, eller tejna som jag och min kompis Niklas brukar säga!

Måndag igen alltså, och inget superfint väder fick vi heller. Trots få timmar sömn inatt så har humöret varit på topp i stort sett hela dagen. Min skoldators hårddisk lyckades krascha och därför är jag fast med en tegelstensdator som jag ska behöva ha i 4 veckor. En hel månad. Det var inte lika bra men aja, vad kan man göra? 

Gick ut till hästarna vid 5-6 tiden. Gjorde lite vanliga sysslor som att fodra, ge vatten, fylla hö, bära vatten ner till boxarna, mocka osv. Nökkvis box hade det runnit in massa vatten i så jag bytte ut allt spån och fräschade till Baltes bara.

Tog sen en barbackatur med hacket på Baltazar längst vägen. Han var kanske hur fin som helst!!
Kändes toppenbra:D Nu har jag nattat dom och ser X-factor med familjen. Hör av mig och filmen från igår kommer så småningom! Bjussar på en gammal bild från förra sensommaren ↓
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0