charlotte~egen träning



Idag for jag och mamma in med Baltazar på surf för att träna lite själva då träningen var inställd!
Hade hoppats på ett rätt tomt ridhus men då var det såklart en annan träning just då. Men men, fanns en ruta i ridhuset där vi kunde rida så jag kunde jobba lite på volt iallafall! 

Han var fin men när han blir trött så tappar han fokus litegrann! Bara jag jobbar fram honom då och berömmer när han är duktig så skärper han till sig, fina killen. Mamma ställde fram två sockerbitar och en bom som ett litet hinder och då fick han nya krafter! Han älskar verkligen att hoppa :D

Nu taggar vi till inför tisdag, ska bli roligt! Alice och hennes Jenna ska också vara med och det känns roligt att någon i ungefär samma ålder och med ungefär samma mål är där, någon som man känner! Aja, ska försöka komma mig i säng ikväll. Mamma och pappa är snälla och hjälper mig med hästarna imorgonbitti så behöver inte kliva upp. Sköööönt!

Kanske att någon liten film från idag dyker upp. Kanske. :) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0