charlotte~hoppträning


Igårkväll hade jag och Baltazar hoppträning på SURF!

Det var cirka 10 ekipage så vi var väldigt många men det rullade på bra ändå och vi fick hoppa en hel del ändå. Baltazar skötte sig jättebra men han var lite slö så vi föll ner i slängtrav lite då och då men det är inte konstigt med tanke på tjockismagen!;) 
 
Vi hoppade en bana där det byggdes på nya hinder hela tiden. I slutet var det 6 hinder om jag minns rätt. Det var lite halvkluriga svängar men för mig och Balte så gick det rätt bra! Det som krånglade var att vi väldigt gärna hamnar i höger galopp även när vi borde hamna i vänster men aja, det är väl bara att träna!

Måste ha kontakt med munnen hela tiden och rida hela vägen fram till hindret!
Film kommer så fort jag har klippt ihop :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0