Älgolycka

Bild från tidigare i sommar

Nu har det hänt en liten olycka. Jag krockade med en älg häromkvällen när jag körde moped. Inte lyckat och ja, jag sitter nu med gips då jag fick en fraktur i armbågen. Har dessutom ont i benet/höften så nu kan jag inte rida på ett tag. Olivia har hjälpt mig mycket i stallet och nu står Balte med Lost i hagen och det har bara gått bra. Jennifer har varit borta så vi har tagit hand om hennes hästar Nero och Corso nu i ett par dagar med. 

Världens finaste kompis Julia är påväg hit just nu och ska hjälpa mig att rida pållen idag. Han måste ju få röra på sig och hon ställer upp som ryttare! Sååå himla bra. Annars rullar det på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0