Flyttdagen

Bild från förra året!

Idag är det inte vilken dag som helst. Det är nämligen flyttdags för mig och Baltazar!
Ska vara lite duktig nu och smörja utrustning i solen, plocka fram och städa lite bland alla mina hästgrejer och ikväll går jag över med Baltazar till nya stallet. Känns spännande, bra och nervöst. Får se om jag rider honom något idag men nu är det alldeles för varmt, solen lyser och jag tror det är kring 23 grader så det blir kanske ikväll i såna fall. 

Ridningen igår gick förresten finfint! Tog honom barbacka en sväng och träffade Olivia som står i stallet dit vi ska flytta. Hon var ute på sin häst Lost och slutade med att vi red tillsammans på en åker lite på volter där. Baltazar var som vanligt lite halvt okoncentrerad i början men mot slutet var han bara fin. :)  

Nu ska jag få något gjort.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0