Nyinflyttade



Tog några bilder sista kvällen i sommarhagen på Baltazar, Olle och Blanko. Kändes tråkigt att ha fotat så pass lite i sommar och ja, ville väl ha några bilder även om det var dåligt fotoväder och så. Nu är deras hästar tillbaka på SURF och Baltazar har bott in sig i nya stallet! 

Det står fyra hästar där inklusive Baltazar. Jennifers två hästar Nero och Corso och Olivias häst Lost. 
Nya boxen är spånad, saker är ditflyttade och nu börjar vi komma oss på plats. Hittills känns allt bara jättebra och jag tror att det kommer fortsätta kännas så. 

Jag har ridit honom rätt duktigt sista veckan, två pass på "ridbanan" och två uteritter har jag iallafall hunnit med. Olivia och jag red ut tillsammans häromdagen och hästarna skötte sig bara fint, red ut själv i förrgår vilket också gick jättebra då jag lät honom galoppera på i ett rätt bra tempo utan några större krav. Kände att vi behövde en mer avslappnad tur och det verkade min häst uppskatta faktiskt. Red barbacka med hackamoret igår och jobbade lite nere vid hagarna och guuud så duktig han var. 

Hur som helst, allt rullar på och vi trivs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0