charlotte~alla hjärtans


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Torsdag, tredje dagen efter nystart och även alla hjärtans dag. Skola, var med Jullsan en stund, for och träffade Signe på stan och satt med henne på kafé station och bara myste tills det var dags att åka hem. 

Jag smörjde två träns innan jag gick ut och red Baltazar. Red faktiskt barbacka idag då jag ridit med sadel igår och förrgår, vet också att jag och frida ska ha sadel imorgon när vi rider honom så det kändes helt okej att rida utan idag! For bara upp i byn och när vi var ganska nära hemma såg jag på klockan att vi bara varit ute i 20 minuter, så red fram och tillbaka på en sträcka ett tag så vi var ute totalt 35 minuter idag iallafall.

Hur duktig var han inte!! Vad är det som har hänt med oss? Det går så himla bra nu!! Han gick riktigt fint, även vänsterställd. På sträckan red jag honom ställd åt ena hållet, gjorde usväng över vägen och bytte håll, ställde åt andra och gjorde skänkelvikning över vägen. Kanske svårt att förstå hur jag menar.. men bytte mellan höger och vänster så vi jobbade med båda sidor. Är hur nöjd som helst. Nu står pållarna inne och tuggar hö och duschen väntar mig. Puss.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0