charlotte~förkyld

Hej. Jag sitter och är hängig och hela dagen har jag varit så dessutom.
Igår for jag på lunchen och följde pappa till travet. Vi gick in i Sörens stall och träffade dom andra och sedan gick vi ut och såg Yes I Will tränas på travbanan. Hon är så fiiin! Hälsade på henne sen och for tillbaka till skolan. Jag red Baltazar på kvällen också, fram och tillbaka på nolotvägen. Det gick väl sådär, inte så bra egentligen, för båda var lite okoncentrerade. Han fick röra på sig iallafall!

Idag får han vila för jag orkar verklilgen inte, har hosta och huvudvärk som hindrar mig. Får ångest när han vilar så pass mycket som han har gjort nu sista veckorna!! :( 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0