charlotte~puss

I Lördags for jag och Baltazar ut en sväng i skogen. Halva biten var det inte nyskottat och var ca 2 dm pudersnö vilket var riktigt skoj att tokgaloppera i på hemvägen haha! Baltazar var direkt med på notan som vanligt, behöver bara ge honom ett tecken och han går från 0 till 100. Älskar det. Annars var han duktig och vi hade roligt.
Söndag (idag) red jag inte och riktigt varför vet jag ej. Körde fyrhjuling och valde att låta honom stå helt enkelt.
Måndagar brukar jag fara och springa på nolia vilket leder till att jag inte hinner rida men vi ser väl, annars rider jag honom på Tisdag så vore ingen större fara hur som helst. Måste sova nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0