charlotte~träningsvärk!!


Tisdag och vi är inne på vecka två med nystarten av bra och regelbunden träning med hästen! Måste erkänna att jag har träningsvärk i både rumpa, mage och även bak i låren efter gårdagens ridtur och det är bra tecken, det är alltså inte bara han som kämpar utan jag tränar också, två flugor i en smäll. :D

Idag for vi ut igen i ungefär en timmes tid. Ni kan däremot tänka bort 20 minuter då jag och hästen blev fast bakom en timmerlastbil och inte tog oss förbi.. Vi fick stå och vänta men ingenting hände så tillslut ringde jag mamma som fick komma med bilen och be honom köra ut så att vi kunde rida hem igen haha! Själva ridturen gick sådär, han var jättefin vissa delar men jag var nog lite trött idag och det är utan tvekan anledningen till varför han inte gick kanon idag. Kändes ändå riktigt bra när jag kom hem så belönade med lite godis hihi.
Han förtjänar allt godis i världen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0