charlotte~ fuerteventura

Hejsan! 
Är tillbaka nu efter en himla bra vecka i Fuerteventura, Kanarieöarna. Hästarna tog min morfar hand om och allt har gått hur bra som helst tydligen. Har saknat hästarna mer än vad jag trodde faktiskt, det är skönt att slippa jobbet en vecka men när man ändå spenderar så pass mycket tid hos dom så känns det konstigt att inte träffas på en vecka. Hur som helst, pussat extra mycket på dom har jag gjort idag och jag tog mig även ut en sväng på baltazar. Han har lyckats tappa en framsko (........typiskt) men jag red i skogen i lite djupare snö så det gick bra ändå. Han var dutti som vanligt och inte alls lika tokig som jag hade förväntat mig! Mockade, matade och sitter inne nu. Hemskt men samtidigt lite skönt att vara hemma igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0