charlotte~så ligger det till

Den här bloggen är verkligen k a o s. 
Någon dag får vi fånga upp det, men tror det blir mer mot våren. Amandas pålle som väntar fölis och Baltazar och jag ska komma igång med träningarna i Mars igen och då blir det mer och roligare uppdatering här på umeryttarna skulle jag gissa på. Ville bara säga att mina hästar mår bra, dom står tillsammans nu som vanligt och Nökkvi verkar inte ha ont mer. Tack gode gud för det. Baltazar och jag var ute idag (söndag) och han skötte sig toppenbra. Lite kickningar i galoppen när han blir less på mig men är nöjd med honom ändå. 

Den 16 februari ska jag, pappa och några fler åka till Brattby (tror jag det heter..) där travhästen Yes I Will som vi äger en del i står. Då ska vi få chansen att pyssla om henne, kanske köra och lite så. Ska bli riktigt roligt! 
Therese har lite bilder på henne som jag ska be att få så ni får se henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0