charlotte~fina prinsen


Fina fina prinsen!

Jag har varit i Piteå med familjen i helgen som sagt och Amanda var supersuperdupersnäll och for hit och fodrade mina hästar ett par gånger. Kände mig lite dum som inte har pysslat om pållisarna på några dagar så idag la jag min egen träning på hyllan och la tid och orken på killarna istället. Mockade fint och fyllde massa höpåsar, tog in dom och for ut en sväng med Baltus. Underlaget är ju heltokigt ute nu på våren men fullmånen gjorde att vi kunde rida i skogen lite, alltså blev det både trav och galopp trots allt! Inte kan jag tycka att galoppen blev någon tia idag men han var duktig. Godis och godnattpussar blev ett bra avslut på kvällen.

Nu ska jag försöka hålla igång ridningen i veckan, vill inte tappa motivationen till flitigt ridande nu! Måste bara hinna med allt annat också. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0