charlotte~pajas jag är

HAHA vadå drogad på andra bilden???? Bjuder på den för att ni ska få skratta lite. Så omtänksam jag är.

Jag har ridit några gånger sen jag senast uppdaterade här. Det går allmänt bra med honom nu och allt är i stort sett under kontroll! Red ut barbacka med hackarmoret igår en sväng i skogen och joggade/galopperade av honom rätt ordentligt ändå så räckte att vara ute ca 40 min. Jag ska till Piteå i helgen med familj och släkt och därför måste jag ordna hästvakt som far hit två gånger men det löser sig.. Amanda kanske skulle kunna och annars får jag ringa och be någon i byn rycka in som hästvakt! 

Vill ni förresten se någon film från i vintras? Har något klipp sådär som jag skulle kunna visa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0