charlotte~ ♥

Mina hjärtan. 

Dom går och betar för fullt nere på åkern vid huset och jag har börjat bygga sommarhagen. Nu på söndag kommer Malin och Annica hit för att hjälpa mig med hagen och om någon vecka flyttar mina två + deras två hästar till sommarhagen för bete. Förhoppningsvis blir det hoppträning på SURF på söndagkväll också! 

Har varit i Stockholm igår till idag med mamma + systrarna och shoppat i två timmar och sedan såg vi Beyoncé i Globen. Bland det bästa jag sett i hela mitt liv. SÅ BRA. Hur som helst, har ridit Baltazar alldeles för lite sista tiden men nu är det ärligt talat slut på vila. Ska ut ikväll när värmen har lugnat sig har jag tänkt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0