Hösten närmar sig sitt slut

Therese fotade B en dag i hagen. 

Hallå! 
En del har hunnit hända sen sist. Första snön har kommit och försvunnit, jag och Baltazar gick omkull när vi red en dag men som tur är så gjorde ingen av oss illa sig. Knappt någon skråma! Olivia och jag har ridit ut för hennes häst Lost har blivit mycket bättre i bakbenen som han hade ont i och nu har han varit full av energi. :) 
Jennifer hjälpte mig att spårraka Balte så nu är han redo för inneträningar, dessutom blev han jättefin! Var en mus i stallet igår också som hade tuggat hål i mitt ena schabrak, fy tusan säger jag bara. Skrek rätt ut när den sprang ut från min garderob!!! 

Annars tänkte jag också säga att Baltazar och jag hade ridhuset för oss själva igår när träningen var inställd så vi hoppade lite själva, tur som jag har så var min fina vän Frida med och hjälpte oss. Därför har jag också film därifrån men det kommer upp här senare när jag klippt ihop det lite. Hej så länge! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0