Sista dagarna

 
 


I söndags hopptränade vi för första gången i höst! Det var bara vi och ett till ekipage, så Baltazar fick jobba på flitigt hela lektionen. Vi var utomhus och det duggade lite men det gjorde mig ingenting. Hästen var duktig på alla sätt och vis men vi var ringrostiga och jag hjälpte honom inte mycket alls måste jag säga. Vi kom fel på många hinder och jag var besviken på mig själv efteråt men jag har en helt fantastisk häst och det kan bara bli bättre nästa gång! Klart det är lite ringrostigt när man inte hoppat på en hel sommar. 

Idag öser regnet ner men det stoppar inte oss. Jag och Olivia ska träffas hos hästarna om 10 minuter, dags att klä sig ordentligt för förkyld vill jag inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0