Gott nytt år

Gott nytt år! 

2014 har anlänt och mycket kul kommer att hinna hända innan det är över. Baltazar är världens finaste häst och jag ser fram emot ännu ett år med honom som min! Det är först nu vi får snö, i januari, och det firade vi med att rida ut en sväng i skogen. Balte var övertaggad och lite fånig (inte bra dag att rida barbacka) men det gick bra. Han fick göra sig av med den värsta energin och sedan skrittade en nöjd häst hem till stallet. 

Mina föräldrar är så otroliga som ställer upp på mig och Balte som dom gör och har gjort alla år vi har haft egna hästar. Nu har vi betalat medlemskap och anläggningsavgifterna på surf för hela året och jag har äntligen anmält mig till en gröntkort-kurs som är nu i början på året. Verkar som att det här kan bli ett himla bra hästår, eller vad tror ni? Bortsett från det så fyller jag också 18 år det här året så lär bli en del körkortsbestyr och sånt också. Herre, vad tiden går fort. 
 

 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0