Skötsam pålle


För en vecka sedan tog jag, mamma och Baltazar en välbehövlig trip bort till surf. Han var pigg som attan, rädd för en kisspöl i mitten av ridhuset och lite halvgalen till en början men med tiden blev han svettig och tröttare, skötte sig bättre och kändes lite som sitt vanliga jag igen. Så när jag var nöjd tog vi honom till duschspiltan för en skön dusch innan vi drog hemåt igen. Dagen efter red jag ut, även dagen därpå och båda turerna skötte han sig galant. Kändes toppen att han äntligen var normal igen haha! Nu har han dock tvingats vila i några dagar då jag har gått och varit febrig och förkyld så vi ser väl hur han är när jag kan sätta igång igen..

Jennifer ska raka honom åt mig och så åker vi förhoppningsvis till surf igen på måndag. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0