20 april - vårkänslor

Då jag har tömt datorn helt och hållet pga virus så får ni lite gamla bilder nu.. ska försöka bli duktigare på att fota lite emellanåt!

I helgen har jag varit borta lör-sön men kom hem rätt tidigt på söndag så blev ändå en del gjort i stallet. Baltazar fick komma ut och busa lite i longeringslinan ute på gården, det tyckte han var kul! Fast efter en stund vart han trött så då orkade han inte busa mer, haha.

Idag ska jag och Jennifer följas ut och galoppera lite vid 19. Det blir bra det! Förra veckan red jag honom 5 dagar av 7 vilket är målet varje vecka. Det märks att han bygger upp sin kropp allt mer och att han orkar mer. Kul att vi är igång för fullt och att det går framåt. :)

Imorgon är det träning och vi har fått som uppgift jag och Baltazar att hoppa på hackamore imorgon och se hur det funkar. Väldigt spännande haha, kan sluta hur som helst. Har fått med mig kavaj, huva och nummerlappar hem nu så det är aningen mindre saker att fixa innan tävlingen kvar. Skönt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0