4 april

Hej!
Nu är det så himla mycket på gång!!! 

För ett tag sedan fick jag ett meddelande från facebook och blivit inbjuden i en grupp med ett gäng hästtjejer från SURF. Några var sugna på att dra ihop ett div 2 lag för surf och ställa upp v. 18 i skellefteå på hopptävling och rätt som det var hade jag sagt ja till att vara med! Så jag och tre andra ska om 3-4 veckor åka upp och tävla med våra hästar. Jag som knappt har tävlat förut!!! Känns helgalet men helkul. 

Har suttit och grejat med licenser åt mig och Baltazar, försökt ordna boxplats åt honom och boende till mig och mamma. Har en hel del saker som ska köpas in också, äger inte ens ett par vita ridbyxor haha. 

Idag har jag min andra mockning på travet så vid tre ska jag dit och göra bort det, sen påskmiddag med släkten här hemma och efter det ska jag och Jennifer kanske åka in till surf och hoppa lite. Min träning var inställd i onsdags så det skulle ju passa rätt bra! 

Baltazar och TP (Balte ser ut som en liten ponnyskrutt haha)
Kommentarer
Postat av: Madde

Gud så roligt att ni äntligen kommer ut på riktiga tävlingar :) De är bara å säga till om du vill ha hjälp :)

2015-04-05 @ 01:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0