21 februari - gramantygel

I torsdags for jag och jennifer med loppis till surf vilket gick finfint. Har lite bilder sen som jag kanske kan bjuda på! Hur som helst så är loppan nu till salu så om någon letar efter världens goding till c-ponny så ligger han ute på hästnet! 

Igår red jag och jennifer ut på balte och loppan tillsammans vilket gick bra. Testade hennes gramantygel vilket funkade förvånadsvärt bra så idag for jag och köpte en egen! Baltazar fick sig nya benskydd också vilket var på tiden. Ni kan få se dom sen också kanske. Hur som helst så var jag och pållen ute själva idag med nya grejerna på och det gick bra men han var PIGG! Alltså förstår inte hur han jämt kan vara så pigg än fast jag rider honom 5-6 gånger varje vecka!?!?! Haha. 

Nu har jag iallafall duschat och ska pallra mig hem till Oliver för middag och myslördag. 
Ibland saknar jag att ha två hästar.. Saknar Nökkvi och jag tror att Baltazar saknar honom med. Är tråkigt att sakna men på samma gång har jag fått äran att äga både Garpur och Nökkvi som var två superfina hästar som gav mig många fina minnen som jag bär med mig. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0