26 februari - kul träning

Igår var det träning på surf för peter igen. Han tycker att det går framåt för oss vilket känns superkul att höra! Jag tycker det känns bättre också faktiskt. Min uppgift är väl egentligen att ge honom stabilt stöd genom tyglarna och att vänta in honom när vi kommer mot hinder och det har jag verkligen försökt tänka på och det verkar ge resultat för igår var det en riktigt kul och bra träning!

Det blev lite kombinationer och en trippelbarr. Vi fick träna på att försöka få in så många galoppsprång som möjligt först och sedan fick vi ta det ett varv då vi skulle köra fullt ös och få in så lite galoppsprång mellan hindrena som möjligt! Att springa fort tyckte Baltazar personligen bäst om.. haha! Vilken suprise!

Idag ska jag och Oliver till Övik så Baltazar får vila men har varit till stallet nu på morgonen och allt är fixat och ordnat. :) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0