22 januari

Igår var det vår tredje hoppträning för Peter. Vi fick hoppa ganska mycket studs, vilket jag tyckte var kul eftersom det är lite av en utmaning, sedan en trippel och en kombination på två hinder därefter. Satte ihop det till en bana i slutet också. Baltazar var pigg, men inte lika pigg som han har varit dom tidigare gångerna. Så det var bra, vi fick mer utav hoppträningen den här gången bara därför!

Jag tycker att Baltazar sköter sig helt superduperbra. Han tycker det är så roligt att hoppa och han hoppar alltid, även om vi kommer heltokigt på hindret. Nu är det så att min fina pojkvän Oliver följde med mig igår och tittade på så jag har filmklipp som kommer läggas upp snart. Men kameran dog innan slutet då vi höjde hindrena och hoppade bana haha :( 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0