9 mars - närmar oss ljusare tider

Nu har det varit sportlov, vilket jag inte använde som uppladdning och vila. Jobbade nämligen 6 dagar i sträck istället! Bra med lite erfarenheter och lite extrapengar tänkte jag. Baltazar och jag försöker komma ut och röra på oss 4-5 gånger i veckan, helst 5, men ibland blir det mindre. Träningen var inställd den veckan men nu är vi extra peppade inför nästa onsdag istället. 

Igår var jag ute en sväng med honom och red mot Kasamark i skogen där. Han var pigg som attan då han vilade två dagar innan dess men det gick ändå bra och han verkade supernöjd när vi kom tilbaka till stallet. Ska mest troligt rida med Jennifer idag och så ska jag ta mig ut med honom imorgon också var planen. 
Vi närmar oss sommaren. Kommer bli så otroligt skönt att få släppa honom på bete, finaste baltazar.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0