Onsdagens träning

Hej på er. 
Egentligen borde jag skaffa en egen, ny hästblogg då det är den enda bloggen jag använder och då min kompanjon Amanda slutade skriva för ett århundrande sedan. Ids bara inte, tycker egentligen inte längre att det är roligt att pyssla på med design osv, skriver bara för min egen skull och låter den vara offentlig ifall någon har lust att läsa. 

Jag och Baltazar hade träning i onsdags igen och han skötte sig kanon. De två sista träningarna har verkligen varit över förväntan och han ger sitt allt hela träningarna. Så nöjd och glad över min fina duktiga häst! 

Är väldigt kul ibland att tänka tillbaka eller att se gamla klipp. Ibland känns det som att man inte utvecklas och att saker och ting står still men om man ser tillbaka så inser man hur mycket som har hänt under dessa år som jag och Baltazar har varit tillsammans. 

Tänkte dela med mig av ett klipp från träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0