Höstkänslor

Igår fick jag äran att rida Erikas häst, Cashmira! En kompis vid namn Isabell följde mig till stallet och red Baltazar, så då följde jag med ut på Mira vilket var väldigt kul. Roligt att få rida en annan häst för en gångs skull! Hon är dessutom ganska mycket större och en heeelt annan typ av häst, så det var lärorikt. Verkar som om jag ska få rå om henne tors-sön nästa vecka då Erika är borta. Kul!

Hoppträningen i onsdags gick väldigt bra. Jag tycker det märks att vi har tagit ett steg framåt och att saker och ting som var svårt förut börjar kännas väldigt bra! Det ger mig en otrolig drivkraft att vilja fortsätta! Hästen var superduktig, lugn och fin, och så fort jag gjorde rätt så levererade han därefter. Så det är otroligt kul. 

Nästa helg vankas det tävling igen, i vännäs. Omgång två med laget, alltså ligger höjden på 105cm. Kommer bli spännande! Alla säger att vännäs alltid lyckas ha bra väder på sina tävlingar så vi får hoppas det stämmer även denna gång.. Börjar bli mörkt och blåsigt och regnigare nu, hösten närmar sig.. Bjuder på några mobilbilder från sommaren. 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0