Mindre bra träning

Igår var det träning för Peter, och jag vet
inte vad det är som var fel.. Jag är i och för sig inte riktigt frisk än så min ork var absolut inte där men kändes som att jag inte fick kontakt med hästen på något vis. Han hänger sig lite i tygeln och ignorerar mig lite när han blir trött kan jag känna. Men i slutet fick vi ta en trippelbarr helt perfekt och då vart jag nöjd och gav mig.

I helgen är det tävling och som vanligt har jag en halvnervös och halvdålig känsla inför det, men det har gått så fantastiskt bra sista gångerna så jag ska bara tagga till och se till att ha en kul dag med min vackre springare!

Idag blir det att rida Mira med Elina och Bea, sen kanske en skrittsväng m Baltazar efter det. 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0