Omhoppningen film

 
Oliver glömde såklart att filma grundomgången (som faktiskt kändes bättre och säkert såg mycket snyggare utt än denna runda) då han stod och pratade med någon haha! Däremot filmade han omhoppningen som ni ser här ovanför, inte speciellt snyggt ridet och kommer heltokigt mot vissa hinder, full rulle och ett pet. Men jag är otroligt nöjd med vår insats denna dag i Skellefteå och därför vill jag spara detta klipp här på bloggen. 

Att jag fortfarande skriver här är för min egen skull. Det är så sjukt kul och otroligt mysigt att kunna bläddra bak flera år och se gamla foton, bilder och läsa texter jag skrivit om hästarna. Alla tre, Garpur, Nökkvi och Baltazar har hunnit vara med sedan bloggen startades upp. Därför kommer jag aldrig vilja radera denna, oavsett hur töntiga saker jag kan ha skrivit sedan 2011. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0