Tävling imorgon

Igår red jag först Mira med Elina och Bea en längre sväng till badstigen som vi kallar den av någon anledning, vilket mira tyckte var superkul så hon drog någon bock och bus i galoppen ibland. Så det var ju lyckat 😄 Sen for vi ut med Harry och Baltazar en skrittsväng lilla rundan, typ 30-40 min. Det blev perfekt.

Idag har jag varit med Balte till ridbanan och trimmat lite inför tävling i Vännäs imorgon! Han var superfin, lyssnade bra, pigg men inte flamsig och när vi tog något skutt så kändes han väldigt trevlig. Så nu har jag en toppenbra magkänsla. Regnet öser ner nu men förhoppningvis ger det sig under natten.
Kaninen har fått flytta in i stallet idag, det verkar bli en perfekt plats för honom att bo på nu under den kalla vintern! 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0